Merhaba arkadaşlar, adetime yaklaşık 9 gün kala açık pembeden açık kahveye dönen çok az ölçüde lekelenme yaşadım 3 gün kadar. Bu süreçte erken gebelik ve kan testi verdim negatif çıktı. Adet tarihimin gecikmesinin 3. Gününde erken gebelik yaptım yine negatif. Bugün adetimin bitiş tarihinden itibaren 4.gün oldu. Toplamda 9 günlük kadar bir gecikme var. Şimdiye kadar hiç adet gecikmesi ve ara lekelenme yaşamadım. Düzenli şekilde 26-27 günde olur. 2 gündür adet ağrısı gibi hafif ağrılar yaşıyorum haricinde hiçbir belirti yok. Geç döllenme gibi bir durum olabilir mi yoksa farklı şeyler düşünebilir miyim?