İyi akşamlar anneler, ben bugün detaylı ultrasona girdim. Muş’tan Van’a gittik perinatolog için. Bebek tam olarak doktorun istediği pozisyonda değildi, doktor bebeğin dönmesi için 4 kere bize yarım saatlik aralarla bekletip fakat bebek yine de dönmedi (Bu arada ultrasondan bakarken çok bastırdı ve karnım çok ağrıdı ultrason sırasında). En son doktor “o kadar yol geldiniz işinizi halletmeden dönmeyin” diyerek elleri ile bastırarak bebeği döndermeye çalıştı ve çok şükür faydası oldu. Fakat bu döndürme esnasında da karnım çok ağrıdı. Hastaneden çıktığımızdan beri karnımın ağrısı şiddetlenerek artıyor ve ağrı belime de geçmeye başladı. Karnımın ağrıdığı yerlere baktığımda hafif morarmalar gördüm. Bu durumda endişelenmeli miyim, ne yapmalıyım bilmiyorum. Bana bir akıl verin lütfen.