Fi557 Biz şuan 20+1 olduk
16 haftalıkken 3lü yaptım ve kanda down sendrom suphesı çıktı onun harıcınde hıcbır belirtisi yok bütün vücut yapısı normal dünde 3lü test sonucumu oğrenmeye gittim yine aynı sonuç down sendrom denildi..
Senin gibi sonucum birbirine yakın maelesef sanada aynı tanıyı koyacaklar büyük ihtimalle ama yerinde olsam pek kafaya takmamaya çalışırdım sonuçta bir tarama testi..
AFP: 37.1 ng/mL
Beta HCG(down) : 38781 mlU/ml
Estriol Serbest (uE3) (down): 0.391 ng/mL