39+2 de kendi sancımla doktora gittiğimde 8 cm açılmam olduğunu söylemesi üzerine acil doğumhaneye çıktım sancım vardı ama dayanılamayacak kadar değildi çok rahat karşıladım hemşireler şaşırmıştı .. bir hafta öncesinden Medine hurması yiyordum her gün.. merdiven inip çıkmıştım yürüyüş yapıyordum çök kalk yapıyordum .. bla bla bla sonrasında doktor iğneyle suyumu patlattı maalesef oğlum kakasını yapmış suyla bir aktı enfeksiyon kapmaması acil sezeryana alındım