kubra16_ anladım benimde hep sertti 26. Haftadan beri erken doğum riskinden yatarak 36 ya geldim ilaçlarla rahim ağzı yetmezliğinden dolayı , kontrollerinizde rahim ağzına falanda baktırın yine sizde karından bakıyorlar ilk doğumunuz 33 de olmuş bakar büyük ihtimal zaten doktorunuzda