ebrarpinarr idrarda protein kapağı ve yüksek tansiyonla yatışım yapıldı sezaryan olacaksın dediler sonra tansiyon düzene hirşnce bir hafta yattım hastanede kendi gelmesini bekledik ben 38de doğum yaptım ama bebeğimin gelişimi 34 haftalıktı 2050 kg doğdu ama küvezde falan kalmadı gayet sağlıklıydı ,hatta bizim kan uyuşmazlığından dolayı uzamış sarılık vardı çok ciddi yükseklikteydi ama emmesi kilo alması güzel yatırırsak düzeni bozulur sen evde aynı şekil devam et dediler hastanem ve doktorlarım bu konuda cok iyilerdi gereksiz müdahalede bulunmadılar hiç 🌿 yani korkmanıza gerek yok başka bir problem olmadığı sürece kilo falan önemli olmuyor