Canım bu haftalarda aşağıda olması bazı gebeliklerde var çünkü daha bebişin küçük ve alanı büyük..İlerleyen haftalarda büyüdükçe yukarı çıkıyor kendiliğinden..Bende yaşadım aynı sorunu ve ilaç kullanmadım hareketlerime dikkat ettim ve kendimi zorlayacak hiç bir şey yapmadım..🌸🌸