Gulperi8 Kızlar suyum fazla olduğu için verdi doktor ama tansiyonum yükseliyor kasıklarım ağrıyor normal mi
Serap09 Gulperi8 suyun fazla olduğu için baskı yapıyor kullandım endol size ne için verdiğini söyledi kasılmalara ve kanama durdurmak için birebir bir ilaç fazla kullanımda bebegin suyunu azaltıyor
Miniklerinannesiyim Gulperi8 endolu ben iltihaplı romatizma için kullanıyordum zararı olur diye gebelikte bıraktım ama doktoruma sordum kullanabilirsin demişti yine cok kullanmıyorum agrım cogaldıgında içiyorum ama tansiyon fln bilmyorum ya size gelmedi yada gebelikle alakalı takip edin tansiyon önemli
Gulperi8 Serap09 suyum fazla azaltmak için verdi doktor ama içtikten sonra ateşim çıkıyor tansiyonum yükseliyor
Acelyaveikizler Serap09 merhaba, benim 29+3’te kanamam oldu, ikiz bebeklere hamileyim. İkizler rahmimde gerilmeye sebep olduğu için doktor bu ilacı verdi 4 gün günde 3 kere içip tekrar kontrole gideceğim 😔
Serap09 Ftm-07 29 haftaligim endol ben hastaneye yatınca 3 gün veriyorlar önlem amaçlı kasılma olmasın diye onun dışında kullanmıyorum doktor kontrolünde kullanılan bir hap
Gulperi8 Serap09 evet perinetoloji takipliyim su fazla olduğu için verdi salı kontrol var bakalım inşallah azalmıştır
Miniklerinannesiyim Gulperi8 haftya doguruyorum zaten hamileligimde 10 tane içmemişimdir hep parolla idare ediyorum
Gulperi8 Serap09 benim fazla ya bakalım ne kadar azaldı bir haftadır kullanıyorum korkuyorım birden çok azalır diye ama doktor dedi
Serap09 Acelyaveikizler bnmde ikiz hamile bir tanidigim vardı aynı senin gibi olmuştu 23. Haftada oldu doktor onada endol ve pruloton depot vermişti pruloton şuan tedavülden kalktı fakat onun yerine progestan iğne verilebilirdi tabi doktorun ne dediği önemli
Serap09 Acelyaveikizler Serap09 ama 3 yada 4 gün sorun yaratmaz kanama durdurmak için bir numara ilaç fakat doktorunuz plasentaya bakıp verdi degilmi ayakları dikip yatın sürekli değil tabii sağlıkla kucağına al ikisinide amin