Cglayamn Emine010922 15.000 diye biliyorum cnkü çözme için 6.000 transfer için 15.000 aldılar bizden cuma günü
gulistan_akkoc Cglayamn bende aynı dondurulmuş embriyo transferi oldum ve bugün 8. Günüm ilk başlarda hiç bişey olmuyor ama son 2 gündür sol tarafım kasık ağrım oluyor doktoru aradım normal dedi yani bol bol dinlenmen lazım canım
Cglayamn gulistan_akkoc yani genelde hep dinleniyorum ama full de yatmıyorum atıyorum yemek yerken oturuyorum falan arada su almaya gidiyorum kalkıyorum annem zaten her işimi yapıyo sen peki full yatıyomusun
gulistan_akkoc Cglayamn amin inşallah cuma günü gebelik testi vereceğim çok heyecanlıyım stresliyim 🤭🥹
gulistan_akkoc Cglayamn hayır canım bende ful yatmıyorum yani ful yatmakta olmaz bence tm annem herşeyi yapıyor ama iş yapmasam bile suya felan kalkıyorum biraz odadan odaya gidiyorum ama benim son 2 gündür sol tarafımda kasık ağrısı oluyor aradım normal dediler
Cglayamn gulistan_akkoc inş Allahım gönlündeki neyse onu nasip etsin ben de haftaya Salı günü vercem hayırlısı olsun hepimiz halkında
Cglayamn gulistan_akkoc aynen ben de öyleyim ..oturuyorum da yani arada .. hımm sanki bazen benmde oluyo ya da psikolojik sonra geciyo şu an yok bi ağrım mesela …Kabızlık falan da hiç yaşamadım bu arada normaldim yani o konudadarahat yaptım hep
gulistan_akkoc Cglayamn bende hiç kabızllık felan olmadı ama sadece 2 gündür dediğim gibi sol tarafım bi krap giriyo
Cglayamn gulistan_akkoc doktor normal dediyse normaldir ya inşallah hayırlı haberlerle geliriz Allah isteyen bekleyen herkesin duasını kabul etsin 🤲