Kızlar emzirirken göğsümün birinden kan geldi ama baya bebeğimin ağzı üstü başı kan oldu ben icten geldiğini düşünüyorum dışardan olsa bu kdr kan akmaz bence baktıgımda da görünen bir yara sıktıgımda gelen bir kan yok pompayla sagdım yine kan geldi sonra normal süte döndü. Böyle bir durum yaşayan var mı korkuyorum