zeynepfth ebeye diyorumki eminim suydu tutamadım tutamayınca idrar olmuyor dendi hayır akıntı dedi ömrümde hiç su gibi akan bacak arasında akıntı görmedim dedim nst de de iki kkere düzensiz sancı çıktı 90 75 sonra doktora gittim yanına oda muayene etti alttan açılma vs yok kese patlamamış akıntıdır o dedi ilaç verdi çok akıntın olursa al kullan dedi şok içinde eve geri döndüm