Evet hanımlar gerçekten yardımınıza ihtiyacımız var iki ay kaldı ve isim konusunda net değilim Kızımın adı Dünya hamileyim ve oğlum olacak Uzay koyalım diyoruz sonra dalga geçer yaşıtları ilerde diyerek vaz geçiyoruz aslında çok istiyoruz kayınvalidem gökmen diyor cihan da var seçeneklerde sizin aklınızda dünyaya uygun isim var mıdır ne olabilir (Evren Atlas kuzey) hariç hellp me 🙃☺️