Kızlar merhaba, ocakta 2 tane embriyo transfer edilecek. 5.gün 3cc ve 5.gün 2cc olarak. Yani çok düşük ihtimalim oldugunu farkındayım fakat embriyolog gebelik vaadeden embriyolar diyor. Böyle düşük kalite transferlerle olumlu sonuclar alanlar var mı ? Umut olsanız bana biraz 😌