Nurrr5 Malum olaylardan sonra tek düşündüğüm doğumdan sonrasıydı.doguma yakın hastane ile görüştüm doğduğunda bebek ayrı odadami giydiriliyor diye yanınızdan hiç ayrılmayacak demişlerdi zaten ama yinede bir korku vardı içim de.dogum yaptım bebeğimi yanımda muayene ettiler odaya kucağımda çıktık işitme testini ilk aşılarını herşeyi yanımda oldu bir saniye gözümüzün önünden ayrılmadı hastahaneler de şuan bizler kadar diken üstün de içinizi ferah tutun güzel hamisler 🤗
Mucize-1 Nurrr5 ınsallah öyle olur yaa Allah kimsenin başına vermesin cocuk doğurmaya bile korkar olduk artık 34+4teyim az kaldı sukur rabbim kucağımıza almayı nasip etsin sağ saglim 🤲
Nurrr5 prens_prenses_annesi bence işin içinde olmayan her hastahane artık daha temkinli ve dikkatli hareket ediyor şüpheye mahal vermemek icin
Aileen Etkilenmediğimi düşünüyordum ama etkilenmişim, bugün bütün gün doğum sonrasını düşündüm istemeden, yatışım yapılınca mutlaka sorcam nasıl ilerleneceğini. şehir hastanesi ama olsun içimi korku sardı istemeden…
Nurrr5 Liliales tabi kendi tercihiniz.cetenin başındaki devlet hastanesinden çıkma olduğu için ne devlete ne de özele guvenemiyor insan
Kubraylvc 2,5 sene önce kızım doğdu hersey yolundaydı genel anestezi oldum görmedım odaya çıktım yanıma gelecek diye bekledik vermediler enfeksıyon kapmış diye 40 gün yatırdılar entübe aklımda geldıkce nasıl olur böyle bısey dıye kendı kendımı yıyorum iyiki suan yanımda