Merhaba kızlar gören vardır dört gün kala kan testi vermiştim negatifti ama belki yükselir diye bi umutla beklemiştim ama olmadı regl oldum🥹 eşim de belli bir süre yanımda olmayacağı için benim de buralarda durmamın bi anlamı yok ilerde nasip olursa yine buralarda olurum 🤗 şimdiden tüm gebe arkadaşlarıma kolay doğumlar,isteyen arkadaşlarıma da sağlıklı bebişler nasip olmasını diliyorum. 🤗🤩🤍🌸