Crnogzhn faturama çok yansımadı ama haftada 1 gün bikaç kez kullanıyorum. Arçelik aldım çünkü uymuyo diğer markalar. Üstüne koyduğum için. Yani tavsiye ederim balkonun olsa asla almazdım tabi ürünleri inceltiyo renkleri soluyo falan. Onun dışında sorun yok