Gunduzanne Melike1234987 çok yakınınız değilse uzaktan da duanızı gönderebilirsiniz. Başınız sağolsun bu arada
yigitinannesiiiii Melike1234987 ben gitmiştim gidilmez diyen varda ne alaka ölüden değil diriden korkun diriden zarar gelmiyorda ölüdenmi gelicek Allah aşkına
1Kelebek1 Melike1234987 Kızımın yanına gidiyorum ayda 2 3 defa hamilelikte neden gidilmesin ki kim dediyse bunu aklından şüphe ederim
Melike1234987 Bazıları diyorlar hamileyken mezarlga gdlmez diye ama bn hiç dinlemedim orada da bebeğim var onu görmeden edemiyorum ama aklıma da takılıyor acaba bir şey olur mu diye
Hasret18ayaz Melike1234987 hamileyken mezarliga hatta cenazeye bile gidilir insanlara bakmayın annemede böyle demisler babannesinin cenazesine gidememiş
06Pembemavi80 Melike1234987 yaralı yuregine ferahlık versin rabbim. Benimde bebeğim var orada. Hamile olsam görmeye tabi giderim . Siz abdestinizi alın . Ayetel Kürsi okuyarak girin . Bol bol salavat getirin. Kendinizi korkutmayin. Hepimizin gideceği yer orası. Rabbim muhafaza etsin ✨
azranrctrsmn yigitinannesiiiii neye inanıyosan inan insanlar buraya bildiklarini yazıyo benim bildiğim bu sen daha komiksin
Merveeildeniz azranrctrsmn hangi dinde var o dediğin çünkü İslamiyette ruhların arafta olduğuna inanılır kıyamet gününe kadar. Bununla ilgili bi ayet veya hadis biliyorsanız paylaşın bizde aydınlanalım
Melike1234987 Melike1234987 06Pembemavi80 teşekkür ederim orada ki dw bebeğim nasıl vazgeçyim ki 1 hafta geçince gitmeyince kendimi kötü hissediyorum şuan 6 aylık hamileyim bebeğim vefat edince 2 aylık hamileymisim onu orada birap gelmek çok zor ama elimden de birsy glmio doğuma kadar da gdecgm akraba lar dedi hamile ylne gdlmez diye ama ben duramıyorum ki gitmeden doğuma kadr gdcmm ypck bisy yok
[silindi] azranrctrsmn senin gibi birinin çocuğu oluyorsa benim olmasına şaşırma, ve haddini aşma terbiyesiz :)) rezil de sensin 😘
Eldgrn [silindi] Ruhlara inanan ve mezarlıktan karnındaki bebeğe musallat olacak diyen insandan pek birşey bekleme bence, yarası var ki diyor senin gibilerin çocuğu oluyor 🤣🤣
[silindi] Eldgrn toplum ahlakına sahip olmayan insanların ellerine hiçbir şekilde telefon tablet internet verilmemeli bence 🤣🤣