Kızlar merhaba 7 aylık bebeğim var 1 aydır ek gıdaya başladık fakat bundanmıdır bilmiyorum bebeğim emmeye karşı isteksiz bu arada alttan iki tane dişi çıktı üst iki dişi patlıyor galiba çok üzülüyorum emmeye karşı çok isteksiz ve ağlıyo memeye getirirken sizce neden oldu böyle daha önce hep kendi emmek isterdi moralim çok bozuluyor sizdede böyle oldumu bir akıl verin lütfen 😭😭