2620 Kızlar Dr um çok ayakta kalmadan çok sıcak olmayan su ile banyo yapabilirsin dedi hızlıca banyo yapıp nasıl temizlik yapicam siz nasıl yapıyorsunuz kızlar
eda23536 2620 ben evde öncesinde lazer yapıyordum zaten seyrekti arada çıkanları da ağdayla alıyordum ama ağda kasılmaya sebep oluyor diye ağda yapmıyorum duşta duş jeliyle köpürtüp jiletliyorum malesef
Tugce98kayra 2620 bende yazın serklajliydim ama dusta karından görmek cok zor oluyor eğilmek vs. Gerekiyor ve ayakta uzun süre kalmamak gerektiği için ben yatağa kullanmadigim bir çarşaf serip ya eşime ya anneme aldiriyordum daha sinra duşa girip hızlıca yıkanıp çıkıyordum daha rahat oluyir yapabilecek biri varsa etrafınıza tavsiye ederim bende nirnalee sürekli ağdaaya gidiyorum o süreçte malesef ağda önerilmedigi için jilet Venüs tarzı daha kaygan sabunlu rahat alınabilecek jiletlerle idare etmistim
Eylul41 eda23536 merhaba karin bölgesi icin ne yapıyorsunuz ben karin ve ganitek bolegyide makina ve bazen permatik ile aliyorum bugun makina ile almaya calistim ama elektirik zarar verirmi diye dusunmedimde degil ağdada cekistirir zarar verir dusuncesime girdim
Eylul41 eda23536 birde muayaneleriniz sizin alttanmi yapiyor doktorunuz yoksa karindanmi ölçüyor rahim uzunlgunu
LoisLane Tugce98kayra @eda23536 19.haftada serklaj oldum, şu an 31.haftadayım, bu sabah hafif lekelenmem oldu apar topar hastaneye gittim, doktorum serklaj ipi kesmiş olabilir, sorun yok dedi, sizler de bu tarz bi şey yaşadınız mı ?
Eylul41 Tugce98kayra merhaba sizin serviks uzuugunuza doktorunuz alttan vajinal muayane ilemi olcuyordu yoksa karindanmi
Tugce98kayra LoisLane yok dikisim 33. Haftada acilmaya başladı ona rağmen hiç kanamam olmadi 35. Haftada sancim çıkmasaydı nst de yine de 1 hafta daha bekleticekti doktorum sancim çıkınca doğuma oldu bende ameliyat ertesi 2 3 gün oldu oda enfeksiyon olmaması için fitil vermişti doktorum onu koyduktan sonra yaoiyordu sorduğumda fitiljn yapabileceğini söyledi benin dikisim acilmaya başladığında sadece akintim artmıştı ordan suphelenmistim sadece onun dışında hiç kanama lekenme yaşamadım
eda23536 LoisLane siz benden baya öndesiniz ben 24. Haftadayım ama şuana kadar hiç lekelenmem olmadı çoğunlukla hep yatıyorum sadece kahvaltı ve yemek için kalkıyorum ev işlerini eşim hallediyor o yüzden rahat geçiriyorum şuanlık :)
Tugce98kayra Eylul41 ben 28. Hafta da rutin kontrole karından ultrasyonda farketti daha sinra emin olmak için vajinal ultrasyonda bakti ama rahim ağzım yok olmuştu diyebilirim 0.2mm le ameliyata alındım acil.. ameliyat ertesi gün elle sadece alttan muayne etti birde 33. Haftadan sinea elle Altan bakti dikisim acilmaya başlamıştı onun dışında hiç vajinal ultrasyin la bakmadı ama ilk gebeliğimdi 23. Haftada detaylı ultrsiyonda da hersey yolundaydı 28 de aniden açıldı o zamana kadar hiç erken doğum riski olmadığı için alttan bakmadığını düşünüyorum
eda23536 Eylul41 ben göbek bölgesini makinayla alıyorum öyle olunca ayda 1 hafifçe çıkıyor :) 1 kere alttan bakıldı sonrasında hep göbekten ölçüm oldu 🙏🏻♥️