Ozgezfroglu ya bence doktorunla iletişime geç. Ben de buraya sormuştum dogurmadan önce sanci olabilir mi diğerlerinden çok farklı diye duramazsın edemezsin dogum sancisi oyle olmaz yatamazsin oturamazsin dediler, suyum mu geldi acaba diye yazdım su şöyle gelir böyle gelir altina kacirmissindir dediler… İlk hamilelik olduğu için deneyimli olanları dinledim ben de… Herkesin dogum hikayesi ve sureci birbirinden cok farkli. Benim suyum bitmis, 3 gundur cektigim sey dogum sancisiymis. 4. Gunun sabahi kanamaya uyandim. Hastaneye gittim, tani ilerlemeyen dogum, hic suyum kalmamis, bebek strese girmis… 2 buçuk kilo kucucuk bebeğimi acil sezeryanla doğurmak zorunda kaldım 🤷🏼♀️