hamcokelek33 Kızlar burda hava çok karlı mecburen altıma termal tayt yada külotlu çorap giyiyorum ama karın bölgemi sıkıyor. 16 haftalık hamileyim sizce bişey olur mu
dygsss hamcokelek33 çok sıkıyorsa sorun olabilir çok sıkı kıyafet önerilmiyor bol şeyler tercih edin hamile taytları oluyor
Hayat1990 hamcokelek33 benimde öok dardı bş anlık kararla lastiğini kestim rahat olsun dşye ama bu defa kısa oldu. Size tavsiyem sağdan ve soldan makasla lastiğin ve çorabın dikildiği 5 cm lik kadar alana dikey olarak kesmeniz. Ben 2 tane pijemamı öyle yaptım rahat giyiyorum
Bahar1205 hamcokelek33 çok sıkıyorsa belinin lastikli yerini karnının altına getirebilirsin veya hamile tayti da tercih edebilirsin
couleurcerise Hamile külotlu çorapları var karnını sıkmaması lazım bebek strese girer H&Mden hamile çorap alabilirsin
Gunduzanne hamcokelek33 büyük beden içlik al kuzum hani ağ kısmında ek olan içi şardonlu olanlar varya pazarda falan 60/70 tl. Anneannem babaannem giyerlerdi köyde bende şimdi pantolon altına falan giyiyorum çok rahat. İki üç tane siyah alsan çok rahat edersin