Anniskoo0634 Kızlar hamile değilken miğde vs sorunlarıma spasmomen hap bana iyi geliyordu ama artık hamile kaldıktan sonra kullanımı sakıncalı mı merak ediyorum doktoru öneren yada kullanan var mı ben bazen kullanmak istiyorum sizce uygun mu ?
heyben Anniskoo0634 ilaçların gebelik kategoriileri vardır, bahsettiğiniz ilaç C kategorisinde. yani kâr zararla verilir çok çok elzemse kullanılması önerilir, doktorunuz vermeyecektir muhtemelen
Anniskoo0634 heyben bi yer de b kategorisi yazıyor ama bilemedim bide hamile kadınlar dan doktorun önerdiği olmuş bu ilacı
heyben Anniskoo0634 önerebilir hiç kullanılmaz değil ama kategori C olduğu için elzem durumlarda veriliyor. gaviscon şişkinliğe de iyi gelir antiasit onlar asidi azaltınca şişkinliğinize de iyi gelir