Benim de kedim var. Doğuma az kaldı bekliyoruz nasıl tepki verecek diye. Bebekken geldi bana, ben büyüttüm. Normalde çok sakindir ama sonuçta hayvan işte ne yapacağını bilemeyiz. Ben şahsen hak veriyorum neredeyse iki ay olmuş. Üstüne atlaması ısırması tabi ki riskli. Bir kere gözüne denk gelmesine bakar Allah korusun. Böyle bir durumda ben de aynısını yapardım. Kısırlaştırma fikrinize ben de katılmıyorum. Sonuçta hayvan evde yaşıyor haklarını bir nebze elinden almışız. Her kızgınlıkta acı çekecek yazık. Ama sahiplendirmek istemize neden bu kadar tepki verilmiş anlamadım. Anne olarak tabi ki bebeğinizi ön planda tutacaksınız. Umarım iyi bir yuva bulursunuz🙌