Ozgesekeer Koşuyolu medipole gidiyordum ama bugün öğrendimki bebek yenidoğan ünitesi kaptılmış bu durum beni ciddi rahatsız etti malum son olaylar Ümraniye hisar hastanesi yada çamlıca hisara giden var mı