Kelebek27_ merhabalar bende nöbet usulü çalışıyorum Allah nasip ederse bu cuma 24 haftalık olacağım. Randevu bulursam gideceğim ama bulamıyorum. Takipli olduğunuz doktora giderseniz daha iyi olur. Nöbetten çıkış raporu istediğinizi söylerseniz iş çözülür tabi 24 ten önce vermiyorlarmış öyle dediler