58ee bende aynıyım canım benim, 33 haftalığız şu an doktor herseyi iyi diyor ama bu arada kafayı taktım doğunca ya nefes alamazsa ya küveze girerse vs diye ara ara sigara içtiğim için. Bir saat hareket etmesin aman noldu diye evham yapıyorum nolcak böyle :(