Kızlar uzun zamandır bacak arası ağrısı çok yaşıyordum Forum‘da okuduğum yazılara bakarak bebeğin pozisyonu aldığını öğrendim ama geçen muayenede bebeğin çok erkenden aşağı döndüğünü söyledi doktorum bu bir sıkıntı yaratır mı ilk bebeğim 8 haftasında doğmuştu