Almad Tatlim ilk oncelikle Allah sag saglim kucagina almayi nasip etsin 💓 benim ilk gebeligimde gece hafif hafif sancilarim tutmustu sabahina nisanim gelmisti kahve tonlari pembemsi bir akinti ve ondan sonra sancilarim 5 dk da bir olmustu acilmam baslamisti evde k3ndim cekmistim sancilarimi iyikide yapmisim rahat bir dogumum olmustu eger sende suan sanci yoksa tedirgin olma cunku nisan geldiginde illaki hemen ogun dogumun olmaya biliyormus 10 gun sonrada 1 gun sonrada olabiliyormus doktor ole demisti sen yine kontrol et agrini sancini ( su gibi dogumun olsun ins hayirli bir evladin olur ) 🥰💓