Kızlar sanki burası bana iyi gelmiyo gibi sürekli giriyorum psikolojik olarak hamile gibi hissediyorum dün testim pozitif çıktı kan negatif çıktı girdikçe her ay bir ayrı zor geçiyor gibi hissediyorum. Eğer hamile kalırsam mutlaka tekrar yükleyip aranıza katılacağım güzel haberlerle gelirim inşallah ❤️ sizleri çok seviyorum kocaman da öpüyorum inşallah Rabbim bebek isteyenlere en kısa zamanda nasip eder hamile olanlara da sağ salim bebeğine kavuşmayı nasip eder Allah’a emanet olun yolunuz açık olsun 🤲❤️