Kızlar merhaba ben ilk 4+1 de kan verdim 57 çıktı iki gün sonra 4+3 bi daha verdim 107 olmuş. Hesapladığımda yüzde 85lik bir artış var aslında tam 2 katına çıkamamış. Kimyasal olur mu diye şüpheleniyorum. Ptesi bi daha kan vericem ama içim içimi yiyo size sormak istedim benzer bi şey yaşadınız mı