CansuuBlogg güzel dileklerin için teşekkür ederim. Bilmiyorum ki olmadı diye üzülmedim de. Olsaydı da sevinirdim. Bı kaybım var 5 ay oldu yeri dolar diye heyecanlandim. Çok çabuk hamile kalıyorum aslında ama nasıl ne zamansa diyorum zor bı karar.
Rabbim isyeten , umutla bekleyen annelere nasip etsin inşaallah 💚