Srp53 Aslaninannesi_ microferi kullanıyordum ben de sabah akşam ama ona rağmen düşmüştü çok :(kabız gaz falan yapmıyor o
Srp53 dem34 valla bilmiyorum bir de ben geldiğini de anlamıyorum yürürken mesela bir amda çıkıyor 😀çok rezilce bi durum ya gülmeye falan korkuyorum mesela 😆
Srp53 Aslaninannesi_ benimki tabletti belki yükseltiyordur sizin kullandığınız bilmiyorum ben ondan sonra sidefere geçtim o da işe yaramadı
Aslaninannesi_ Srp53 ocean microfer kullanıyorum ama sıvı bir şişe damla şeklinde dil altına damlatıyorsun bende işe yaradı ya