Merhabalar güzel anneler ve anne adayları 🙏🌸
Aslında bu ikinci gebeliğim 30. Haftadayım daha öncesinde bir erken doğumum olduğu için hastane çantasını erkenden hazırladım açıkçası herşey tamam sadece bebişi bekliyoruz ama benim kafama tek bişey takılıyor bebeğim kuvöz bebeğiydi 44 gün boyunca ayrıydık benim stresten sütüm kesildi hastane bizden hiç mama talep etmedi besleme saatlerinde kendileri halletti normal zamanda doğan bebeklerde durum nasıl oluyor acaba yani ilk günler sütün gelmeme ihtimaline karşı mama alıp çantaya koymalı mıyım yoksa aynı şekilde hastane besleme saatlerinde yardımcı oluyor mu sütüm olmazsa zaten tabi ki alacağım ama yolun başında bu bebeğimide direk mama ile beslemek istemiyorum açıkçası 😔