Kızlar 30 dk önce aşağı inerken girişde düştüm
Binayı temizlemisler
Ve yer ıslak kalmış
Hava kapalı göremedim öyle bir düştüm ki sağ yanım üstüne düştüm bacağım ağrıyor birde kaburgam
10 dk kalkamadım oğlum çok korku baya ağladı
Kalktım biraz yürüdüm şuan baş ağrısı var
Bişey olur mu ki kanamam falan olmadı karnımda sancım da yok