Two bence asılsız bir bilgi ben Haziran’da kimyasal gebelik geçirdim 6 ile öğrendim silik çıktı iki gün sonra 20ydi çok silikti 40a yükseldi yine silikti hatta kimyasal olduğunu öğrendim baya koyu çıktı her gün test yapıyordum inanmıyordum kimyasal olduğuna üzmek istemem ama yaşadığım bir tecrübe 🥲