32+5 te acil sezeryanla ikizlerimi doğurdum 10 gün önce küvezde yattıkları için sütümü sağıyorum 2 saate bir sağım olması gerektiğini okumuştum ama 2 saate 1de pek Bi verim alamadığım için 3 saate bir sağım yapıyorum ama dünden beri hiç gelmiyor desem yeridir dünden beri 24 saat oldu sadece 25 ml süt çıktı kaç defa sağım yaptım sadece 25 ml olduğunu görmek çok canımı sıkıyor normalde tek sağımda 50 ml rahat geliyordu, neden böyle azalmış olabilir ve nasıl çoğalmasını sağlayacağım