Esma5566 benim bebeğim kız ama erken alışveriş yapmanızı tavsiye etmem iyice belli olsun bende cok sabırsızdım sizin gibi hemen alışveriş yapmak istiyordum 😂 e bebek gereksiz pahalı ama sitesinde indirimler oluyor zaten ben çoğu şeyi giydiremedim, ben şapka aldım kafası büyük olduğu için olmadı sıktı eldiven aldım asla tutmadı mesela o kadar eşya aldım giydiremedim o yüzden çok fazla eşya alırsanız düşünün derim 🙏🏻😊