nazel123 Merhaba, 1. Ayın sonunda vurulması gerekiyor fakat dün ebe izlenimi için sağlık ocağına gittiğimde bana Hepatit B aşısının tedariğinde bir problem olduğu söylediler. Bu sebepten dolayı aramamış olabilirler dilerseniz sağlık ocağınızı arayıp bilgi alın