Iraz ısıl işlem görmüş sucuk yerine fermente sucuk tercih etmeniz çok daha iyi olur, abartmamak kaydıyla yenebilir tabiki suçluluk, sıkıntı yaşamanı çocuğunuza daha çok zarar verir. Siz yerken mutluluk hormonu salgılıyorsunuz bu bebeğe de geçiyor öyle çok ciddi bir zarar vermez inşallah. Doktorlar da söylüyor haftada bir bi hamburger yediniz diye siz kötü bir anne değilsiniz. Benim de canım aşırı ekşi şeker çekiyor normal zamanda paketi yerim ama bir tane iki tane yiyorum nefsi köreltmek için. Sağlıklı beslenmek tabiki çok önemli ama bu demek değil ki çok çok canımız çektiği şeyleri de asla yemeyeceğiz. Şifa olsun diyip az yiyin çok da düşünmeyin, stres daha zararlı unutmayın ☺️