Baharer321 merhaba lierac çatlak kremi postunuzu görünce aynı haftalardayız diye profilinize girdim neredeyse aynı haftaşarda aynı ağrıları yaşamışız benimde 16. Haftadan beri kaşık ağrım var bu hafta da neden olduğunu bilmediğim bir şekilde bebek toplandı bir kere ondan beri kasım ağrım devam ediyor. Haftaya kontrolüm var umarım bir şey çıkmaz bazıları adet ağrısı gibi ağrılara sancı diyor 😢