Herkese merhaba burada hep dogum hikayeler ini merakla okuyordum sanki ilk dogumum mus gibi heyecan stres le günümü bekliyorum normalde doktorum 38.4 de carsmba günü suni ile doğumu başlayacağını demisti ama benim kizim sali günü kendi gelmek istedi yani salı günü sabahı hiç bir ağrı sanci hissetmedim ama ara ara giren bel agrim oluyordu taki oglen sonu na kadar yatak odama uyumaya giderken lavabo hissi geldi ve oturdum ama durmak bilmeyen bir pipi gibiydi önceki dogumlarimda hep doktorum patlatti bilmiyordum suyun gelmesini ama anliyorsunuz gelişini tutsan tutulmuyor ve sürekli ılık ılık akıyor eşimi çağırdım galiba benim suyum geliyor diye esim hemen hastaneyi aradi egerki sürekli akıyor ve 1 saate durmasa hemen gelin dedi ben duşa girdim üstümü değiştirdim ve hala gelen bi sızıntı vardi sonra esime artık gidelim dedim biz oglen sini 2bucuk gibi evden ciktik ve hemen nst bağladılar 30 larda çıkan sancim vardi ara ara geliyordu artık sancim hemşire ye altan bakmicakmisiniz kac cm açıklık var diye hayır dedi çünkü suyun gelmis bebegi riske sokmayalm bakteri bulaşabilir dedi bir saate yakın nst bağlı kaldım ve beni yatacağım odama götürmeyi teklif etti orada rahatça sancısı cek belki aksama belki sabaha karşı dogum olur dedi ve hatta eşimi eve gidip eşyalarınızı alıp gelin daha dogum olmaz diyerek yolladı bende kabul ettim odama gidince sancıları daha da arttı ve artık en son zile basarak hemşireye çok sancim olduğunu söyledim ve hemen nst ve dogum odasına beni tekerlekli sandalye ile aldilar ama artık iyice siklasan sancim ve alt tarafıma olan baskı hissiyle dogumun yakın olduğunu hisediyordum ve hemşire ye benim büyük tuvalet im geliyor dedim yataga aldi nst ye baglicakti ki benim bu sözüm le hemen açıklığı kontrol etti ve bi telas kapiya hemşire ve doktor u çağırdı kac cm açıklığı var dedim 10 cm dedi ne dedim eşimi hemen arayın dedim o sıra da hemşire doktoru hazırlamanın lazım eşin gec kalır dedi ve öylede oldu esim i aradığımızda aşağıda parkta olduğunu hemen koşarak gelmesini söylediler ama esim gelesiye 3 ikinmamla kizim kucagimdaydi ben bile bu hızla ilerleyeceğiz bilmiyordum tarih 19.11.24 saat 18.08 de dünyalar güzeli kizimi aldim kucağıma esim göbek bağını kesmeye yetişti ve kesti sukur dikişsiz kolay dogumum oldu Rabbım her hamileyi bir avazda kurtarsın darisi basiniza böyle güzel.dogum kizlar ❤️😍🥰