Zuluss Kızlar bebeğimi çok seviyorum yeni doğum yaptım emzirirken ucu acıyor ve mutsuz tuhaf bir duygu içerisinde oluyorum neden oluyor acaba bu duygu başına gelen varmı
AybenYB Zuluss benim ilk gebeliğim daha emzirmedim ama benim de arada sırada böyle mutsuzmuşum gibi bir hissiyat giriyor içine ve saçma sapan rüyalae görüyorum her şey yolunda olmasına rağmen 😂
Zuluss AybenYB evet ya her şey yolunda çok Şükür ama o emzirirken duygu çok kötü bebeğimin aç kalmasını istemiyorum çokta acıtıyor iki gögsümüde ama sağarken görsümü böyle değildi
AybenYB Zuluss işte annelik duygusu böyle bir şey demek ki, göğüs ucu için aparatlar oluyor onlardan belki kullanabilirsiniz canınız acımaması için