2418 Bat 28 Kasım dı 29 Kasım’da beta HCG verdim negatif çıktı. Başına böyle birşey gelen varmı hala adet olmadım 🥲 Hamile olabilirmiyim acaba
Denizlina09 2418 merhabaa 1 kasım test yapanlar grubundan hatırladım sizi, hala adet olmadıysanız bir umut olabilir bence olmadı bir test daha verirsiniz adet olmaz iseniz.
Susena 2418 Ben geçen ay 10 gün geciktim dedim kesin hamileyim test yaptım yok kan verdim oda çıkmadı stresten gecikme yaşadım ve regl tarihim günü gününe şaşmazdı ilk defa böyle olmuştum o yüzden kan kesin sonuç veriyor benim ki psikolojik etki olmuş
2418 Denizlina09 merhaba 1 Kasım adet günümdü 2 gün erken oldum 30 Ekim’di sonraki adet tarihim 28 kasimdi fakat olmadım 29 da kan verdim neatif hala adet olmadım hamile olabilirmiyim acaba birde kaç gün daha geçsin kan vereyim daha dün verdim negatifti
2418 momBg hayır lekelenme kanama vs hiç birşey yok sadece sancım var adet olacak gibi arada giriyor birde göğüs hassasiyeti var bel ağrısı var
Susena momBg Evet o zaman ki adet günüme yakın 2 3 gün lekelenmem oldu doktora söyledim yumurtlama döneminde görülebiliyor dedi bende adet olmadım lekelenmede oldu kesin hamileyim diye düşündüm stresten geciktirmişim ve yumurtlama döneminde ilk defa lekelenme oldu
Susena 2418 inşallah öyle değildir de 🤰 olursun bende çok stres yapan birisiyim bütün vücudu etkiliyor rahat olmak lazım ben kızımda ilk denemede olmuştu çünkü olsa mı olmasa mı derken korona zamanıydı sonra bekleyelim dedik eşim korundu ama ilkte olmuş
2418 Susena benimde ilk bebeğim olmayacak Allah’a emanet var fakat ilk gibi istekli ve heycanliyimmmmm🤲🏻🤰🏻