Bahar1205 Semamamy Kullanımı rahat olduğu için tercih edebilirsin . Ama evde takmaya gerek yok zaten ,dışarıda bebeğini emzirmek istediğin zaman kolaylık oluyor.
Nesizade05 Semamamy ben ilk çocuğumda emzirme atleti kullandım ve çok daha ettim bunda sa aldım tekrardan .normalde atletsiz duramayan biriyim o yüzden emzirme sütyeni tercih ermedim