Benim de dün beta 1300 dü doktor göremeyiz şimdi boşuna ultrason yapmayalım dedi. cuma günü doktor randevum var o zamana kadar beta 9-10 bin olur minimum inşallah gözükür kese sağlıklıdır her şey 🤲🏻 Hayırlı olsun bu arada Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥹