Ayserum aynı sıkıntılar bende de vardı stent takıldı 21. Haftada ve o gün bu gündür enfeksiyonla cebelleşiyorum (29. Haftadayım) stent takılmadan önce enfeksiyon yoktu. ürolojici yaban mersini ye dedi yiyorum bana mısın demiyor geçmiyo enfeksiyon. her tuvalete çıkışımda ağrısı ayrı bi cefa. artık doğurayım da stent çıkartılsın diye bekliyorum ne yürüyebiliyorum ne uzun süre oturabiliyorum idrarda sürekli kan görmek de aşırı can sıkıcı
Cranberry (kızılcık) takviyesi diye bişey varmış onu önermişlerdi bi ara kadın doğum doktoruna bir danış istersen ama ağrı yanma için hiç bişi etki etmiyo 😮💨