Viyanaraf Merhaba dün beta hcg me baktırdım adetime bi kaç gün var hcg 10.2 çıktı gebelik var mı acildeki doktor 10 ve üstü çıkarsa gebelik var dedi bilgisi olan yardım edebilir bi son 1 yıldır çocuk sahibi olmak istiyorum polikistik over var bende
b-bg Viyanaraf evet gebelik var ama sağlıklı olup olmadığını anlamam için 2 günde bir takip etmen 2 katına çıkması gerekiyor değerin. 2000 leri geçince doktora gidip keseye baktırabilirsin
Merve-2558 Viyanaraf var görünüyor ama iki gün.sonra tekrar kan ver ilerleme varsa beta da sağlıklı demek
Sevgikaya1525 Viyanaraf yani evet pozitif ama adetinize kaç gün var ve bence 2 gün sonra tekrar kan verin
ftmnrbst b-bg iki gün sonra tekrar aynı yerde aynı saatlerde kan ver canım 2 katı arttıysa hayırlı olsun insallahh:)
Viyanaraf Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim inşallah değerim yükselir bi kaç ay önce kimyasal gebelik geçirdim tekrar synı şeyi yaşarım diye çok korkuyorum