Burada yazan her pozitif hikayeyi Rabbim bana da nasip etsin diye okudum çok şükür kısmet oldu. 26 Kasım sabah 6.30 da hafif bele vuran sancı ile uyandım. İlk doğumum olmadığı için bunun doğum sancısı olduğunun yüksek ihtimal olduğunu düşündüm. Kasılmalar uygulamasını indirmiştim oradan sancılarımın takibini yaptım.Kızımı okula eşimi İşe yolladıktan sonra evimi toparladım duş aldım dizi izledim :) saat 16 gibi eşim geldi hastaneye gidelim diye ben gitmek istemedim sancılarım daha 10 dakikada bir geliyordu çünkü. O da bir nst’ye bağlanırsın çocuğu kontrol ederler diye beni götürdü. Orada ebe alttan kontrol yaptığında 4.cm açıklığım çıktı. Geri dönme eve doğum başlamış dedi ama nöbetçi doktor git doğum hemen olmaz dedi. Hastanenin bahçesine indiğimde sancılarım birden sıklaştı 3dk’ya düştü. Geri yukarı çıktım ebe baktı açıklığım 8.cm olmuş. Hemen beni hazırladı çatala aldı. Saat 18’de çıktım çatala 18.25 te oğlum doğdu. Ebem muhteşem bir insandı. Onun sayesinde çok olumlu bir doğum yaşadım. Dikişsiz doğum olsun diye çok uğraştı ama yırtılmam başlayınca mecbur kesi attı. Allah tüm hamileleri böyle iyi merhametli ebelerle karşılaştırsın inşallah 🙏
Sizin sorularınız varsa emzirme aralarında cevaplayabilirim :)