Hanımlar merhaba. 31+4 haftalık hamileyim geçen hafta ağrı ile acile gittim 1 cm açıklığım olduğunu ve nst de 70 80 ağrım çıktığı için yatış verdiler. Bir gece serum ilaç tedavisi sonrası çıkış yaptım. Bu hafta kontrolle gittiğimde nst de ağrılarım 40 50 civarında gidip geliyordu. Ve bebeğim yaklaşık 5 hafta önden gidiyormuş. Daha önce ki ölçümlerde hep 1 2 hafta öndeydi zaten gebelik diyabetinden dolayı. Ama doktorum 5 hafta önden gitmesini riskli buldu ve perinatolije yönlendirdi. Salı günü perinatolije de randevum var. Benim gibi bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba biraz endişeli ve merak içindeyim.