Alpaslannn Sibelina01 Güzel enerjin için çok teşekür ederimm bu aralar evden çıkmıycam biraz dinleniyim vucudumu dinliyip takip edicem inşallah erken dogum olmaz güzel düşünelim güzel şeyler olsun bebişlerimize saglıkla kavuşalım
Alpaslannn Egegayk İnşallah güzel rahat bi hamilelik yaşarsın benim gibi ben yeni yeni agırlaştım biraz agrılarım olmaya başladı 34 haftadayım ve hiç kusmadım migdem bulanmadı hiçbişeyden tiksinmedim
Egegayk Alpaslannn ayy inşallah canım benim ama sürekli kendimi aç hissediyorum yetersiz ve dengesiz mi besleniyorum acaba
TgceDfne Alpaslannn Benımde doktorun verdiği sezeryan tarihine göre 47 gün kaldı. Yaklaştıkça stres heyecan artıyor.. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻🤍
Alpaslannn Egegayk Bende öyleydim iştahım çok açıktı çok meyve tüketiyodum ekşi tatlı ne bulsam yiyodum
Amanbedunya Alpaslannn bugün 37+5 son 16 ama doktor bu tostik seni haftaya çıkarmaz salı çarşamba gel doğuma alalım dedi 🥹 🩵 ama normal doğum bekliyoruz bakalım nasıl olcak inşaallah pozitif doğum diye bi başlık benden de gelir 😃